Garantiitingimused

Garantiitingimused

1. Üldsätted

Käesolevad garantiitingimused kehtivad [ettevõtte nimi] poolt müüdud arvutitehnika ja lisaseadmete kohta. Tingimused on koostatud vastavuses Eesti Vabariigi seadustega, sh võlaõigusseaduse (VÕS) ja tarbijakaitseseaduse nõuetega.

2. Seadusest tulenev vastutus (kaheaastane pretensiooni esitamise õigus)

  • Tarbijal on õigus esitada müüjale pretensioon kahe aasta jooksul alates asja kättesaamisest.

  • Esimese kuue kuu jooksul eeldatakse, et tootel ilmnenud puudus oli olemas juba üleandmise hetkel, kui müüja ei tõenda vastupidist.

  • Kui tootel ilmneb puudus, on kliendil õigus nõuda tasuta parandamist või asendamist. Kui see ei ole võimalik või osutub ebamõistlikult kulukaks, võib klient nõuda ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ning raha tagastamist.

3. Müüja antav garantii

  • Müüja võib pakkuda seadusele lisaks vabatahtlikku garantiid. Garantii tähtaeg ja tingimused on märgitud iga konkreetse toote juures.

  • Garantiitingimused ei piira ega välista tarbija seadusest tulenevaid õigusi.

4. Garantiijuhtumite lahendamine

  • Pretensioonide esitamiseks tuleb pöörduda [ettevõtte nimi] klienditeenindusse e-posti või telefoni teel ning esitada ostudokument (arve, tellimuse kinnitus).

  • Toode tuleb esitada koos kõigi lisade ja võimalusel originaalpakendis.

  • Müüja vastab pretensioonile 15 päeva jooksul alates kirjaliku avalduse saamisest.

5. Garantii ei kehti, kui:

  • Puudus on tekkinud toote ebaõigest kasutamisest, paigaldamisest või hooldamisest;

  • Toode on saanud kahjustada mehaanilise löögi, vedeliku, tulekahju, elektrilöögi või loodusõnnetuse tõttu;

  • Toodet on kasutatud viisil, mis ei vasta tootja juhistele;

  • Toodet on avatud või remonditud volitamata isiku poolt;

  • Seerianumber või garantiikleebis on eemaldatud või kahjustatud.

6. Hooldus ja tarkvara

  • Garantii ei hõlma seadmete loomulikku kulumist (nt akude mahtuvuse vähenemist) ega tarkvaraprobleeme, mis ei ole seotud riistvara rikkega.

  • Garantii ei hõlma andmete taastamist ega varundamist. Kliendil on kohustus enne hooldust oma andmed varundada.

7. Vastutus ja piirangud

  • Müüja ei vastuta kaudsete kahjude eest, mis võivad tekkida toote kasutamise võimatusest, andmekao või äritegevuse katkemise tõttu.

  • Garantii on kehtiv vaid Eestis. Rahvusvaheline garantiiteenus sõltub tootja tingimustest.

8. Kontaktandmed

Garantiiga seotud küsimustes palume pöörduda:

MAAR Marketing OÜ
Registrikood: 14134997
Akadeemia tn 1-13, 80011 Pärnu linn, Pärnu maakond
E-post: info@mängur.ee