Taganemisõigus Tarbijal on õigus põhjust avaldamata lepingust taganeda ja kaup tagasi saata 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamise soovist tuleb meid teavitada kirjalikult e-posti teel aadressil info@mängur.ee.
Tagastamise tingimused
Kaup peab olema originaalpakendis ja kasutamata kujul, välja arvatud ulatuses, mis on vajalik asja olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks samamoodi, nagu see oleks lubatud tavapoes.
Tarbija vastutab kauba väärtuse vähenemise eest juhul, kui kaupa on kasutatud muul viisil, kui on vaja asja olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks.
Tagastamise kulud (nt pakiautomaadi või kulleri tasu) kannab tarbija, välja arvatud juhul, kui toode ei vastanud tellitule või oli defektne.
Raha tagastamine
Tagastame kõik tarbija poolt lepingu alusel saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud lisakulud, mis tekkisid tarbija valitud kättetoimetamisviisist, mis erines meie poolt pakutud odavaimast tavapärasest viisist).
Raha kantakse tagasi 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest, kuid mitte enne, kui oleme kauba tagasi saanud või tarbija on esitanud tõendi kauba tagastamise kohta.
Erandid tagastusõigusest Taganemisõigus ei kehti, kui:
kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või on selgelt isikupärastatud;
kaup on kiiresti riknev või vananev (nt tarkvara litsentsivõtmed, aktiveeritud tooted);
avatud on suletud pakendiga tooted, mida ei ole hügieenilistel või tervisekaitselistel põhjustel võimalik tagastada (nt kõrvaklapid, mikrofonid, kui need on kasutatud);
toode on pärast tarnimist lahutamatult segunenud muu esemega.
Pretensioonide esitamine Lisaks 14-päevasele taganemisõigusele on tarbijal õigus esitada pretensioone kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Pretensioon tuleb esitada mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul pärast puuduse ilmnemist.